Найбільше джинси учасники конкурсу ІМІ «наловили» на Вінниччині
Інститут масової інформації підбив підсумки конкурсу «Лови джинсу», який тривав під час передвиборчої кампанії у вересні-жовтні 2014 року.
Найбільше прикладів джинси надіслали із видань Вінниччини (122), а також Тернопільської (86), Хмельницької (62), Львівської (61), Сумської (59), Житомирської (42) та Донецької (29) областей.
Всього на конкурс було надіслано понад 550 прикладів джинси з місцевих друкованих та інтернет-видань із 17 областей України.
«Лови джинсу» — конкурс від Інституту масовох інформації на виявлення прихованої політичної реклами — джинси — у місцевих друкованих та інтернет-виданнях.
Мета конкурсу — популяризація ідеї критичної оцінки публікацій в ЗМІ про кандидатів напередодні виборів, та підвищення медіа-грамотності населення.
Ще одним елементом конкурсу було написання журналістських матеріалів, які оцінювались журі у складі дев’яти відомих журналістів та медіа-експертів. До другого етапу пройшло 14 статей.
Всього в конкурсі взяло участь 49 учасників.